1. Накладений платіж (оплата після отримання товару)
Оплата здійснюється після перевірки вмісту посилки на відповідність згідно замовлення. Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні замовлення у відділенні компанії перевізника або у кур'єра, Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки замовлення на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії перевізника;
Оплата послуги переказу грошових коштів за тарифами перевізників "Нова пошта", здійснюється за рахунок Покупця.
!!! ПОСЛУГА "НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ" ДЛЯ ДОСТАВКИ ПЕРЕВІЗНИКОМ "УКРПОШТА" НЕ НАДАЄТЬСЯ
2. На банківський рахунок IBAN Продавця. Реквізити надаються окремо за допомогою СМС повідомлення, або на електронну поштову адресу Покупця.
3. Платіжними картами Visa і MasterCard (у т.ч. за допомогою сервiсів WAYFORPAY, LiqPay)
4. При здійсненні оплати замовлення на сайті, за допомогою сервісу WAYFORPAY, додатково стягується сервісний збір в розмірі 2,2 % від загальної суми замовлення
Інтернет магазин «World4Carp»;
Адреса магазину: 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра, 16
support@wayforpay.com.
тел: (096) 149-67-36, (066) 633-56-85
Офіційна сторінка Liqpay
HTTPS://WWW.LIQPAY.UA/INFORMATION/CONTACT_US
1. Самовивіз з магазину - тимчасово недостпно
2. Отримання товару у відділенні «Нова пошта» згідно з умовами перевізника. Перелік відділень за посиланням:
3. Відстежити посилку "Нової Пошти":
ВІДСТЕЖИТИ ПОСИЛКУ НОВОЇ ПОШТИ
4. Отримання товару у відділенні «Укрпошта» згідно з умовами перевізника.
!!! УВАГА, ПОСЛУГА ДОСТАВКИ "УКРПОШТОЮ" НАДАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ ПРИ УМОВІ ПОВНОЇ ПЕРЕДПЛАТИ ЗА ТОВАР
Перелік відділень за посиланням:
5. Відстежити посилку "Укрпошти":